CL6

Banka deníků
On-line přehled deníků

Poznačte si v kalendáři
Info o akcích můžete i sami vkládat

Pojedete na portejbl ?
Tak o tom dejte vědět !

Prodám - Koupím - Vyměním
Burza, sami si můžete vkládat inzeráty - ty jsou pak rozesílány emailem všem odběratelům

CB kluby, odkazy
Chybí zde Váš CB klub, expedice a pod ? Doplňte si ji ...

Začínáme na CB

Autoři článků
Seznam všech ANKET
Seznam všech DISKUSÍ

Právě tento Web čte 27 lidí.

Z toho privilegovaných uživatelů : 3

Jak získat vyšší privilegia ? Vyplň formulář a je to.

Co tím získáš ?
Budeš si moci libovolně kdykoliv měnit některá nastavení, která jsou anonymním uživatelům nedostupná včetně možnosti vkládat svoje komentáře a příspěvky ke článkům ...

Ověř svoji volačku :
Ověř lokátor místa :
ověřte si doménu:
Předpověď počasí z
www.meteopress.cz

Hledej na Seznamu v našich stránkách :
 http://www.CBDX.cz  > Expedice Tesla  > Do CB Ligy 2007 z Lysé hory.
   Verze pro TISK  /   Poslat upozornění na článek komu :     od koho :

Do CB Ligy 2007 z Lysé hory
8.2.2007 19:06:50  - Martin Šenov - Expedice Tesla
Královna Moravskoslezských Beskyd - Lysá hora 1323m JN99FN

Tento příběh vlastně začal už 19.ledna 2007. Ten den byl ve Frýdku sraz síbíčkářů Scukáček spojený s volbou Miss Ještěrka CB 2006. Já i Pepa Těrlicko jsme se na tuto akci vydali, abychom poznali některé síbíčkáře tzv. na video. To se vcelku vyplnilo, a na Scukáčku jsme poznali, mimo jiné, Frantu Hokej Frýdek a MateSa FM. Tito dva kolegové letos tvoří soutěžní expedici Morava v rámci CB Ligy, a proto jsme se vzájemně radili, jak to udělat, abychom měli všichni dostatek bodů. A zde se mi zrodil v hlavě nápad, že bychom mohli vyrazit na Radhošť, na chatu Horské služby.

Naplánoval jsem autobusové spoje, vybavení atd., a pak jsem ve středu získla od MateSa tel. číslo na kterém lze vše domluvit. MateS mě varoval, že to asi budou mít plné, a je třeba volat tak dva měsíce dopředu, nicméně zkusil jsem to, a bylo mi sděleno, že do konce února mají plno.

hs_radhost.jpg: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Chata Horské služby na Radhošti, JN99CL (zdroj: www.horskasluzba.cz)

Tak a co teď? Je před námi poslední lednový víkend, tj. poslední šance někam vyjet a udělat lednový start do CB Ligy. Chvilka usilovného přemýšlení se dostavila, a v pátek 26.ledna v 23 hodin volám na Pepu Těrlicko, co by řekl tomu, že bychom druhý den ráno vyjeli na Lysou horu, ubytovali se tam, a odvysílali lednový start do ligy. Po několika poznámkách, že jsem spadl ze schodů nebo se mi asi stal nějaký úraz na hlavě jsem Pepu ukecal, a po sdělení jeho mamky, ať si dělá co chce, jsme začali balit.

Domluvili jsme se, že si dáme ráno v 6:30 sraz v havířovském Tescu. Tam jsme nakoupil pár čínské polívky, kafe, nějaké drobnosti a přesunuli se na vlakové nádraží k autobusové zastávce. Odtud jsme se měli přesunout na další zastávku kde nám jel přímý spoj do Ostravice. Nějak jsme to ale nestihli, a tak jsme jeli později do Frýdku-Místku, a odtud skibusem do Ostravice. Z Ostravice nás čekalo asi 5 km na převýšení 900 m. Tak jsme vyrazili.

DSCN3796.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Odtama jsme přišli

DSCN3798.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

A tam jdeme

DSCN3803.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK
Nejsme ani v půlce

A převýšení je šílené
DSCN3804.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Pokračujeme k cestě na vrchol, ale klidné počasí se s rostoucí výškou mění v pravou zimu. Fouká sílný vítr, sněží, není vidět moc daleko.

DSCN3811.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK
DSCN3812.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

DSCN3813.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Tady už jsme těsně pod vrcholem

DSCN3814.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

! SLÁVA !!!! Po pětihodinovém výstupu, překonání extrémního převýšení, a s batohy naloženými technikou a jídlem jsme konečně na Lysé hoře !!!

Po chvilce odpočinku, a projití okolí jsme ubytováni v bývalé chatě Válcoven plechu Frýdek-Místek. Dostáváme stejný pokoj jako MateS FM, který zde byl jako expedice Morava vysílat o 14 dní před námi. Venku se celkem ustálilo počasí, a tak jdeme rychle někam umístit anténu.

DSCN3816.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Nejprve je třeba vše složit dohromady

DSCN3820.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Na střechu nelezeme, a tak stožár s půlkou anténou zapichujeme do závěje před chatou. Vše samozřejmě kotvíme na 3 body.

Všechno je tedy hotovo, a můžeme začít vysílat. Je zhruba 16:30 když zapínáme radiostanici. Čeká nás ale nepříjemné překvapení. PSV je v pořádku, ale na všech kanálech, kromě 11., 12. a 13., je rušení za 8S.  Na 11. je rušení jen 3S a tak se zde kotvíme, a začínáme vysílat.

DSCN3824.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Sedám k tomu jako první a Pepa si zatím jde odpočinout s tím, že se večer vyměníme.

DSCN3825.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK
Jsem, jako vždy, dobře vybaven proti zimě.

DSCN3821.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Večer kolem 19. hodiny už toho mám plný kecky, a musím si jít lehnout. Pepa vstává, a plný energie sedá k rádiu.

Pepa bere jednoho brejka za druhým, a daří se mu udělat i spojení na 156 km s Bubeníkem Bystřice Nad Pernštejnem. Kolem 2. hodiny v noci se zase střídáme, a vaříme si čaj a kafe.

DSCN3830.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

V noci už moc lidí na pásmu není a tak kecám s Mirkem STK Rychvald, Erichem Orlová a Josefem Mototechna Karviná. Dělají si ze mě srandu, mění hlasy a blbnou.  Jdu spát a počítám s tím, že ráno začnu obíhat kolečka.

DSCN3826.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Koax za zamrzlým oknem

Od půl šesté zase sedám k rádiu a začínám lovit kolečkáře. Vzhledem k rušení na ostatních kanálech pobírám jen silné stanice, a tak se po chvíli vracím na kanál 12 (rušení se posouvalo po kanálech, a tak jsme se i my trochu stěhovali). Přes zamrzlé okno koukám ven, na to co udělala zima.  A daří se mi udělat i naše DX spojení na 209 km s Radarem Kasárna.

DSCN3836.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Venku to vypadá zajímavě

Ve 12:00 už musíme být vystěhovaní, a tak děláme úklid v pokoji abychom mohli vysílat co nejdéle, a pak vše jen sbalili a vypadli.

DSCN3837.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Blíží se náš čas, a tak v 11:00 končíme s vysíláním, a jdeme zabalit batohy a hlavně sundat anténu.

DSCN3842.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK
DSCN3849.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

DSCN3851.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Na anténě je docela slušná námraza

DSCN3856.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Vše je sbaleno a my kolem 12:00 odcházíme

DSCN3858.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Poslední pohled na chatu

Stejnou cestou kterou jsme sem přišli se teď i vracíme na vlak do Ostravice. Cesta dolů nám trvá pouze dvě a půl hodiny, a zkoušíme se klouzat, i když to moc nejde.

DSCN3885.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Z Ostravice nám jede vlak do Frýdlantu nad Ostravicí, a odtud jedeme do Ostravy-Kunčic. Odtud konečně vlakem do Havířova, kde vystupujeme a já jdu pěšky domů, zatímco Pepu ještě čeká doprava autobusem do Těrlicka.

DSCN3910.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Na nádraží ve Frýdlantu nad Ostravicí

To byl tedy náš výlet na královnu Moravskoslezských Beskyd - Lysou horu.

Přivezli jsme si z něj 201 spojení, z toho nejdelší spojení na 209 km s Radarem Kasárna do JN79TE.

Deník č. : 431, po kliknutí bude zobrazen kompletní deník včetně aktivní mapy !!!

Děkujeme všem kteří se rozhodli podpořit expedici Tesla hned v prvním ligovém měsíci, a doufáme, že se uslyšíme se všemi přáteli CB pásma i nadále.

Hodně spojení a málo rušení přeje Martin Šenov a Pepa Těrlicko

...::: Více fotek :::...
  ...::: Informace o Lysé hoře :::...
1524 x shlédnut článek : http://www.cbdx.cz/clanek1390-do-cb-ligy-2007-z-lyse-hory.htm
Vaše diskuse, připomínky, náměty, návrhy, myšlenky k článku - prostě cokoliv Vás napadne ...

Věc Datum a čas  Autor
 » Re:Do CB Ligy 2007 z Lysé hory Tom Terasa Třinec 9.2.2007 09:14:25
 »» Re:Re:Do CB Ligy 2007 z Lysé hory Martin Šenov 10.2.2007 22:00:50

1 2 3 4 5 Známka 1,1 známkovalo 22

RSS CB klub Česká Lípa - optimalizováno pro Internet Explorer 4.x , Netscape 4.7 a vyšší .