CB klub Česká Lípa CL - Charlie Lima CB klub Česká lípa, z.s.
Aktuality

Vyzýváme členy CB klubu Česká Lípa, kteří se na klubovém webu ještě nepřihlásili, aby tak učinili v zájmu řádné informovanosti o dění v klubu. Viz článek o registraci.

Radegastí putování od Šumavy k Tatrám

Kategorie: Všechny články, Expedice Radegast

01.08 2002 Popis putování expedice Radegast od Šumavy k Tatrám a zpět.

A je 29. června den odjezdu expedice na své turné po vlastech českých a slovenských. Poslední kontrola, zda se nic nezapomělo, nebo lépe řečeno co se všechno zapomělo. Zdá se, že je vše na svém místě včetně sudu piva, pípy s hustilkou a grilu na dřevěné uhlí, který je nedílnou součástí naší expedice. Jeho zapomenutí, nebo nedej Bože ztráta, by znamenala velký smutek. Expedice RADEGAST je totiž bez pečetných kuřátek, králíčka či kachničky poloviční mrzák. Když si představíte k těmto dobrotám ještě vynikající štrůdlíček nebo bramborovou buchtičku, vše od manželek našich členů, je to hotová idilka na českých kopcích. Ale již dost slintání! Expedice vyráží směr severní čechy a
prvním cílem je Černá Studnice JO70OR.Tato kóta byla již předem domluvena se Soptíkem Huť, který již také na nás čekal v hospůdce pod rozhlednou spolu s krásně oroseným pivíčkem před sebou .

Trvalo ani ne minutu a orosená pivíčka jsme měli před sebou všichni. Po chvíli jsme se spolu se Soptíkem dali do stavby antény přímo na rozhledně a ostatní připravili přenocování.

Kolem 22:00 jsme navštívili Exp.Borůvka, která byla zakotvena na Štěpánce. Byli jsme skvěle pohoštěni a moc za to ze srdce děkujeme .Přeji Vám všem, co čtete tyto řádky, poznat tento nádherný kolektiv, který představuje Exp.Borůvka. Jen zřídka se povede, že se sejde taková parta lidí.

Z tohoto lokátoru bylo navázáno 460
spojení. Nejdelší spojení 356km do loc. JN98MU.

Je neděle a my pokračujeme ve svém putování směr KOZÁKOV s malou zastávkou u našeho kamaráda Soptíka Huť, během které jsme prodiskutovali mnoho věcí . Opět jsme byli mile přijati. Hostila nás paní domu a nebude jednoduché vymyslet způsob, jak to oplatit .A tak prozatím Vám vážená paní děkujeme, alespoň touto cestou

Na Kozákov jsme dorazili kolem 15 hodiny a na místě, kde zpravidla kempuje exp. Borůvka jsme rozbyli tábor a postavili antény na CB a na 145 MHz.
K obědu a večeři zároveň byla pečená kuřátka, pivíčko (zatím ještě flaškové) k tomu kafíčko a nohy na stůl a bylo fajn a nebylo co řešit!!

Z tohoto lokátoru bylo navázáno 254
spojení. Nejdelší spojení 335km do loc. JO60VL.

Pondělní ráno nás probudilo trochu uplakané a tak jsme vcelku bez velkého humoru zlikvidovali tábor a vydali se směr Náchod kóta DOBROŠOV .A jako vždy, jedna parta staví antény a druhá připravuje táboření . Větší část expedice vyrazila do Babičina údolí a na prohlídku okolí. Já (Venca Chotěšov) jsem se věnoval přípravě kuřátek ke grilování , přípravě k naražení soudku a vyhledání vhodného místa ke zhotovení výčepu. Zbytek času jsem strávil s nohama na stole.Večer se konaly doslova gastronomické orgie . Pečená kuřátka voněla po Náchodě, pivo (točené) teklo proudem a rumem se nešetřilo

Z tohoto lokátoru bylo navázáno 185 spojení. Nejdelší spojení 265 km do loc. JN69OP

Pokračování další cesty směr Suchý vrch, Paprč a kopec Lesná bude příště. Případné žádosti o QSL, či potvrzení QSO pro diplom 100 vrcholů Českých posílejte na OK1 IBD 332 14 Chotěšov.