CB klub Česká Lípa CL - Charlie Lima CB klub Česká lípa, z.s.
Aktuality

Vyzýváme členy CB klubu Česká Lípa, kteří se na klubovém webu ještě nepřihlásili, aby tak učinili v zájmu řádné informovanosti o dění v klubu. Viz článek o registraci.

Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů

Kategorie: Expedice Keltoi 2010, Archiv, Všechny články

31.7.2010 16:17:59 - Fousáč Vinice Plzeň CL-51 - Expedice Keltoi 2010 - Jak jsme již informovali polovina expedice Keltoi se musela předčasně vrátit domů.

Myslím si, že každý cestovatel musí počítat s tím, že se to vše může nějakým způsobem podělat, ale nepřipouští si to.

No a nám se podělalo auto!

V naší misi pokračuje posádka exp. Kaktus ( Jarda Chlumčany a Tomáš Chlumčany ) a Honza Sulejovice s Lenkou Dřemčice.

Posádka exp. Radegast ( Venca Chotěšov a Jířa Doubravka Plzeň ) a exp. Rotunda ( Fousáč Vinice Plzeň a Junior Vinice Plzeň )byla okolnostmi donucena k návratu.

Pravděpodobně již od samého vstupu na Britskou půdu nás pronásledovaly problémy.

Někde u Salisbury jsem zjistil, že jsem zapomněl doma kombajn na balení cigaret.

Za Bristolem nám shořel motůrek od stěračů. Než jsme zajistili provizorní opravu, tak jsme najeli 80km a zaplatili 45 liber.

V Pembroke jsme zjistili, že jsem jeden palubní lístek objednal ne na 21.7, ale na 22.7.

_DSC2733.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

V Irsku probíhalo vše pozitivně do chvíle než jsme přijeli do Doolinu.

Chtěli jsme navštívit Moherské útesy, ale bylo již poměrně pozdě, tak jsme hledali místo pro kempování.

Kempování je v Irsku vůbec velký problém.

Vesnice jako takové tam neexistují. Jedna přechází plynule v druhou. Farmy vzdálené od sebe několik stovek metrů a mezi nimi pastviny a políčka. K silnici tvoří plot 1,5 - 2m vysoké křoví, vjezdy na pozemky uzavřené vraty. Vše je soukromé a hlídané. Obecní pozemek tam téměř, až na vyjímky, neexistuje.

_DSC2524.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2529.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2531.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2550.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2556.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Po asi 20km pátrání jsme se nakonec rozhodli strávit noc v pátek 23.7. v kempu v Doolinu.

Zastavili jsme na parkovišti. Junior Vinice a Jarda Chlumčany se šli domluvit, kolik že to koštuje. Já jsem mezi tím našel nezabezpečenou WiFi a hned se připojil. Pročítali jsme si novinky, když se chlapci vrátili z recepce kempu. 31 Euro byla v danou chvíli cena, kterou jsme akceptovali.

Jířa nastartoval a že pojedeme. Povídám mu, aby ještě chvilku vydržel, dokud připojení na net funguje. Chcípnul auto.

No a když bylo to hlavní a podstatné na internetu přečteno, tak už autíčko prostě nenastartovalo!!!

Chvilku jsme kolem toho lezli a zkoušeli jak to rozběhnout, ale nakonec se šlo znovu na recepci kempu, aby nám pomohli sehnat nějakého automechanika.

Po asi 20min. přijel maník s pomocníkem a nějaký čas se vrtali v motoru.

Pomocník byl Polák a rozuměl dobře česky ( pár Čechů a Slováků v okolí pracuje a chodí spolu na pivo ). Tím pádem byla domluva celkem jednoduchá.

Verdikt zněl: vadná elektronika podávacího čerpadla nafty.

Co teď?

To bez náhradních dílů nespravíme!

Podle automechanika v Irsku Volkswagen nefunguje, poslat ND by převýšilo cenu auta.

Doporučil nám, aby jsme tam auto nechali a jeli domů.

Známý automechanik tady doma taky povídal: "Sundejte značky a jeďte domů".

Před námi víkend a to nikdo nikde nebude, takže nezbývá než čekat.

Jarda Chlumčany nás tedy odtáhl na laně dovnitř do kempu s tím, že ráno bude moudřejší večera.

V sobotu ráno jsme to zkusili nastartovat a aby toho nebylo málo, tak se začalo ještě kouřit ze startéru a ani to neotočilo motorem.

Jarda nás vytáhl z kempu na parkoviště a odjeli si najít místo pro vysílání do LPD.

Naštěstí WiFi spojení, ač nestabilní, nám stále fungovalo.

Byli jsme tedy schopni po Skype konzultovat s lidmi tady doma, co že by to mohlo vše být za závady. Postupně jsme zkoušeli tyto rady na dálku prověřit.

Nic nepomohlo!

Večer jsme postavili zařízení a byli připraveni jako Alfa zasáhnout do LPD.

Povedlo se nám udělat tři spojení do republiky. Byly to krásné DXy na cca 1500 - 1900 km.

Víc se bohužel nepodařilo, ačkoliv jsme podle SMS věděli, že jsme doma slyšet.

V neděli 25.7. se posádka Mercedesu vrátila z portejblu zpět do Doolinu a začali jsme společně vymýšlet co dělat dál.

Zanechat auto v Irsku nepřicházelo v úvahu. Museli bychom na místě zanechat spoustu techniky ( stožár, elektrocentrálu, baterky, nářadí, rezervní stanici apod.).

Oprava v nějakém místním autoservisu by byla neúměrně drahá a asi i zdlouhavá.

Zaslání náhradních dílů z Česka bylo také nereálné, protože závady se hromadily. Navíc nikdo z nás není automechanik, abychom si to opravili sami.

Odtah na laně do 280km vzdáleného přístavu byl také vyloučen. Pravděpodobně by 1,8t těžké auto ve vleku oddělalo spojku na Mercedesu a navíc VW bez posilovače špatně brzdil.

Varianta, že pro nás přijede odtah z Česka, také padla po zjištění, že jen za jeden trajekt bychom zaplatili 3000 Euro.

Příjezd automechanika z Česka byl také vyloučen, kvůli ND.

Zbývala jedině nějaká místní odtahovka, která by nás do Rosslare na trajekt odvezla. Trajektem do Francie a tam pro nás přijede odtah z Čech.

Opět nám nezištně pomohl majitel kempu. Zavolal, vysvětlil problém, dohodl cenu 550 Euro a domluvil termín na pondělí 26.7. v 6:30 ráno.

Od této chvíle byla Expedice Keltoi rozdělena na Keltoi-1 a Keltoi-2.

Keltoi-1 pokračovala dál podle plánu, tak jako by se nic nestalo.

Keltoi-2 zůstala v Doolinu a čekala na odtah.

Dohoda zněla: Nikomu nic neříkat! Informaci o návratu uvolníme až v momentě, kdy bude jasné, že je vše vyřešeno. Jediný kdo byl o situaci zpraven byl náš kontakt a pomocník doma Bohouš Česká Lípa. Naše rodiny a kamarádi informováni nebyli, aby si zbytečně nedělali starosti a neměli o nás strach.

Konečně jsme si trošku vydechli a na nějakou chvíli se zbavili starostí.

Majitel kempu se k večeru u nás zastavil a přinesl nám bezplatně čtyři žetony do sprch v kempu.

Zeptal se jestli něco nepotřebujeme a nabídl nám svůj vlastní karavan k přespání. Prý ho má momentálně volný a je nám k dispozici.

S díky jsme žetony přijali a karavan odmítli.

Když mu Junior říkal, že jsme rádi v přírodě a máme rádi zimu, vítr a déšť, tak se smál, až se za břicho popadal.

Po dlouhé teplé sprše nám bylo ještě veseleji.

Rozhodli jsme se navštívit nedaleko vzdálený PUB a dát si Guinesse.

Atmosféra v PUBu byla výborná. V televizi dávali přímý přenos z semifinále Hurlingu ( 3000 let starý národní sport ) mezi Galway a Tiperrary. Avízovaná zpívaná se tedy bohužel nekonala, ale i přesto zažít místní nefalšovaný Irský PUB je zážitek.

Dali jsme symbolicky "jedno", asi hodinku a půl poseděli a vrátili se zpět k našemu autu.

_DSC2561.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2569.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Ráno klaplo vše naprosto přesně.

My jsme byli připraveni, zabaleni. Odtahovka přijela přesně. Natažení auta bylo dílem okamžiku a vydali jsme se na 280km cestu do Rosslare.

Po čtyřech hodinách stojíme u okénka Irish Ferries a objednáváme lístky na 27.7. v 15:30 do Charboroug ve Francii za 333 Euro.

Trošku jsme měli obavu jak budeme tlačit auto na trajekt nebo koho přemluvíme, aby nás tam odtáhl.

A pustí na trajekt nepojízdné auto?

Vše vyřešil za nás majitel a řidič odtahovky.

Chvíli si povídal s úředníkem za přepážkou. Dostal visačku "Visitor". Vyfasoval oranžovou vestu.

Čekali jsme, že tedy budeme žít nějakých 30 hodin v celní zóně.

Omyl!

U auta nám oznámil, že si máme vzít osobní a cenné věci a že nám složí auto na mole příno u rampy na trajekt.

Auto nám společnost natáhne na loď traktorem a my se nemusíme o nic starat.

Nalodíme se jeko pěší turisti a ve Francii nám vozidlo opět traktor vytáhne ven.

IMAG0028.jpg: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

IMAG0029.jpg: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Během 10 minut jsme si přebalili batohy, hodili tam asi tři konzervy a vyrazili do města.

Z vyhlídky nad přístavem sledujeme jak nám náš Ir skládá auto, projíždí branou a při průjezdu kolem nás se ještě zdravíme, potřeseme si rukou a děkujeme.

Do nějakých 19 hod. se potloukáme po městě, ležíme v parčíku a sledujeme cvrkot v přístavu.

Pak se přesouváme do haly terminálu, kde doufáme že strávíme noc.

Ve 22 hod. přichází ostraha a vyhání nás ven, protože hala se na noc zamyká.

Nacházíme si místo nedaleko na pláži ve vysoké trávě a bez spacáků se chystáme ke spánku.

Kolem 5 hod. ráno nás probouzí déšť.

Přesouváme se zpět k terminálu a čekáme až v 6 hod. halu otevřou.

Zde trávíme celý den až do odjezdu trajektu.

_DSC2577.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2578.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2582.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2583.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2584.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2596.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Přichází čas nalodění.

Čeká nás 19 hod. plavby.

Jakmile jsme vpuštěni na palubu, tak Jířa a Junior vyrážejí do podpalubí k autu zjistit jestli je vše v pořádku.

K autu se dostali již ve chvíli, kdy obsluha uzavírala vodotěsné přepážky v jednotlivých odděleních.

Vracejí se vítězoslavně zpět a s úsměvem od ucha k uchu cinkají klíčky od auta.

Opět máme Sharana pod kontrolou.

Usazujeme se na zádi v jedné z lodních restaurací, dáváme si Heinekena za 5 Euro a čekáme na večerní hudební produkci.

Zjišťujeme, že na přídi je u baru akce "3x Heineken za 10 Euro". Točí ho do skleněného džbánu a tak se u těch třech piv postupně všichni čtyři vystřídáme.

Moře bylo sice poměrně klidné, ale přesto jsem měl po pěti hodinách žaludek o nějakých 20cm výše. Po sedni hodinách už byl skoro v krku.

Fotím krásný západ slunce na širém moři.

Kolem 11 hod. se přesouváme na 10 palubu, kde povinně máme rezervované křeslo. Po zhodnocení situace se rozhodujeme, že si usteleme na chodbě. Lepší je spát blbě v leže, než dobře v sedě.

_DSC2601.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2703.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2636.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2652.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2691.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2698.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

29.7. v 11 hod. přistáváme v Cherboroug v Normandii.

Přesouváme se k autu. Domlouváme se s vedle stojícím Němcem s Transporterem, že nás vytáhne na laně na první parkoviště za přístavem.

Měl chudák pochopení a ochotně souhlasil.

Sám byl v Irsku již podruhé. Poprvé ujel 8km a podělal se mu počítač v autě. Teď při druhé cestě se mu rozbila zapalovací skříňka a auto startuje přímo dráty pod volantem.

Vzhledem k tomu, že stojíme na palubě až jako poslední, tak máme dost času sledovat vyjíždějící auta.

Vedle nás nějaký Ir hledá prasklou pojistku - nejdou mu směrovky. Vpředu někdo mění prázdné kolo. Ve vedlejší řadě roztlačují auto, které nenastartovalo. Než na nás přišla řada, tak jsem si všiml ještě jednoho auta na laně.

_DSC2714.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2727.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Jsme venku z trajektu.

Mírné zdržení u budky policie. Nějak se jim nezdál tandem Němec - Češi. Upozorňují nás, že se nesmíme táhnout na laně. Po vysvětlení, že to bude jen na první parkoviště ( Jířa: zvednutý palec a "parking, parkoviště" ) nás pouštějí na Francouzskou půdu.

Němec nás odpřahá na nejbližším parkovišti. Jsou tu záchodky, tekoucí voda a přes silnici benzinka.

_DSC2731.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Telefonujeme klukům co pro nás jedou, jak jsou na tom.

Měli po cestě problémy s řadící pákou u Tranzita, tak mají zpoždění.

Před Mannheimem jim nešlo přeřadit. Zůstala tam jen trojka. Zastavili a ráno museli do servisu.

Hlásili dojezd někdy kolem 21 hod.

Jsme tedy v Normandii.

Odtud by to do republiky mělo chodit.

Dáváme na auto 7/8 mobilku a posloucháme.

Kolem 16 hod. se objevuje na pásmu čeština.

Stavíme u záchodků stožár s 5/8 a dáváme výzvy.

Povedlo se 11 spojení a poprvé se hlásíme jako Keltoi-2.

Posíláme Bohoušovi SMS, že vysíláme.

_DSC2742.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Tak je to venku !

Okamžitě přichází zpět SMS od Bohouše jestli to má zveřejnit na webu.

Odpovídám další SMS: "exp. Keltoi-1 - Kaktus + Sulejovák pokračují v cestě podle plánu. Exp. Keltoi-2 - Radegast + Rotunda - po problémech s elektronikou vozidla se vrací domů. Současná poloha Normandie. Všichni jsme v pořádku. Zklamala jen technika.

Zároveň voláme domů rodinám a oznamujeme jim situaci. Je přeci jen lepší, když se to dozvědí dříve od nás, než aby si to přečetli na internetu.

Netrpělivě čekáme na záchranný oddíl.

Přijíždějí a my valíme oči a nestačíme se divit.

Kluci nebyli schopni sehnat a půjčit si dostatečně silné auto, které by zvládlo táhnout Sharana a pobrat 6 lidí.

Přijíždí souprava: Ford Tranzit ( dodávka ) s vlekem a na vleku Kia Picanto.

Vlek a předváděcí vozidlo Kia Picanto zapůjčila plzeňská firma Dajbych s.r.o., prodejce vozidel Toyota a Kia.

Tímto firmě Dajbych s.r.o. srdečně děkujeme.

Nakládáme Sharana na vlek a selektujeme věci, které se nám do Picanta vejdou.

Jsme asi 40km od Utah Beach, jedné z pláží, kde proběhla za 2. světové války invaze do Normandie.

Máme v plánu se tam zastavit !

_DSC2755.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Popojíždíme k vesničce Ravenoville a nacházíme místo pro přespání téměř na pláži.

Ráno nás budí rybáři.

Přijíždějí s traktory za nimiž táhnou své lodě. Nacouvají do vody, spustí loď, traktor odvezou k ochrannému valu, naskočí na loď a jedou rybařit.

Balíme naše ležení a vydáváme se k prohlídce válečných bunkrů a muzea vylodění.

_DSC2758.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2759.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2762.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2776.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2780.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2789.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2791.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2793.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Po prohlídce se vydáváme na cestu domů.

Máme před sebou cca 1400km a navigace počítá, že bychom měli být doma v pátek 30.7. kolem 1:30 hod. Rozhodujeme se tedy, že pojedeme non-stop a budeme se střídat v řízení.

Autíčko jede poměrně svižně, cesta utíká.

Před Wurzburgem je bouračka - stojíme více jak dvě hodiny v koloně. Další problém byl před Ambergem. Opět bouračka. tentokrát to bylo asi půl hodiny.

Vysazujeme Vaška doma v Chotěšově a v 5:00 projíždíme v Plzni po Domažlické.

_DSC2798.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

_DSC2802.JPG: Pokud se ti obrázek nezobrazí klikni pravým tlačítkem myši na nějaké místo v obrázku a vyber ZOBRAZIT OBRÁZEK

Mohla to být jistě krásná dovolená, ale bohužel pro nás skončila předčasně.

Co se dá dělat!

Přejeme Expedici Keltoi-1 ať se jim daří a užijou si to.

Všem tady doma se omlouváme za určitou mystifikaci, ale doufám, že nás chápete.

Děkujeme všem, kteří s námi měli spojení. Děkuji i těm, kteří u stanice seděli a bohužel neměli štěstí se dovolat.

Samozřejmě, že tak jak budeme postupně zpracovávat fotky, videa a data, která jsme přivezli, tak je budeme postupně zveřejňovat.

Díky ještě jednou a 73!

Za Expedici Keltoi-2 - Fousáč Vinice Plzeň CL-51

[14276] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Stevo Zvolen CL-35 2.8.2010 09:38:56
  Chlapi serte na to...ako sa hovorí "kým nejde o život, ide o ho.no".

Peniaze sa zarobiť dajú.

Ale ináč akože pekná story, skoro na knihu, alebo na film.

Ach Zlatý Nordkapp !!!
Ach Zlatá Octavia a Zlatý český ručičky !!! (akurát sa mi zlomil minulý týždeň výfuk :-))))) )

73 a Vitajte doma !!!!!!!!
  [14256] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Vašek Tábor 1.8.2010 11:34:35
  :Klobouk dolů, teď už vás neporazí nic. Gratuluju k šťastnému návratu na základnu!
  [14237] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Gambrinus 31.7.2010 23:35:07
  Hosi.. napriek vsetkemu prst hore. Smekam klobouk.. :-) Moja ucta.. :-)
  [14236] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Marconi Partizánske 31.7.2010 22:21:35

:Keď som tak čítal túto reportáž, zistil som, že na ostrovoch je celkovo nejaké zlé fluidum, ktoré negatívne vplýva na automobily. Nielen váš Sharan, ale aj n-ďalších áut, ktoré ste spomínali, mali poruchy. Nabudúce treba vyberať destináciu nielen podľa turistických sprievodcov, ale aj nejakého automobilového magazínu...Tongue out. Aj tak som rád, že si to odnieslo "iba" auto a vy všetci ste v poriadku a aj ostatná časť posádky sa bez problémov vráti domov. Ďakujem za pekné spojenia a opäť dopočutia.

[14216] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Milda-Lesná Znojmo CL 53 31.7.2010 20:22:27

:Kluci hlavně že jste v pořádku doma

[14199] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Baron jh 31.7.2010 19:12:36

:Chlapáci, ať se stalo co se stalo, hlavně že jste zdraví a že návrat proběhl " v pohodě " třeba jindy se zadaří víc a jinak mám umačkaný palce, jak jsem Vám je držel Cool

73 Baron

[14198] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Vorel Stupno CL 45 31.7.2010 17:20:18
  :Omlouvám se, ale myslel jsem Keltoi 1
  [14197] Exp. Keltoi 2 - návrat Radegastu a Rotundy předčasně domů Vorel Stupno CL 45 31.7.2010 17:18:40
  :Také jste mi lákali na tuto cestu. Po přečtení tohoto obsáhlého příspěvku mi mrazilo v zádech. Na takové dobrodružství nejsem stavěnej. Jsem rád, že jste v pořádku doma a že Keltoi 2 splní veškeré úkoly, které jste si dali. Děkuji za několik spojení ex. Keltoi 2 přeji úspěšný návrat z mise. Vorel Stupno CL45.